Vorige
Blogbericht
Wanneer | Dinsdag 26 oktober van 11:00 tot 12.00 uur |
Hoe | Via Microsoft Teams |
Agenda |
|
Met de komst van de Covid-19 pandemie en het verplichte thuiswerk hebben we met z’n allen Microsoft Teams ontdekt! Vandaag gebruiken veel bedrijven Microsoft Teams als ultiem communicatiemiddel voor chat, meetings, groepsdiscussies etc.
Je kan dit echter nog uitbreiden en je telefooncentrale vervangen door Microsoft Teams. Handig voor je eindgebruikers omdat ze slechts één applicatie nodig hebben voor alle communicatie. Handig voor jou als IT manager want je moet maar één platform onderhouden.
In deze sessie vertelt onze collega Johan waarom het slim is je telefooncentrale te vervangen door Teams. We verkennen ook wat Teams als telefooncentrale te bieden heeft en hoe eVri door hun aanpak de verwachtingen van deze verandering verzekerd in het resultaat.
De professionele IT-activiteiten van Johan hebben meestal “iets nieuws beginnen” gemeen, of het nu gaat om een organisatie, een praktijk, een aanpak, een oplossing, een manier van werken.
Hij had het geluk de kans te krijgen om dit te doen in verschillende IT-domeinen : service, operations, workspace, datacenter, netwerk, storage, cloud en unified communication voor consolidatie-, carve-out-, migratie- of greenfield-projecten.
Naast de technische inzichten stak hij onderweg veel op van zijn sparringpartners, die hun uitdagingen, zorgen en inzichten deelden. Deze ervaringen brengt hij mee naar alweer het volgende avontuur en inspireert wat hij graag ziet als de best mogelijke oplossing voor wat organisaties vandaag maar ook morgen te wachten staat.